The big wedding.

Här sitter jag & väntar på A. När klockan slår 12:00 ska hon hämta mig & vi beger oss då mot Väla. Ska inhandlas inflyttningspresent, & kanske ngt litet till mig själv..?
Därefter hade jag tänkt hinna hem om, byta om & bänka mig framför the wedding. Ohyes I'm gonna' cry my eyes out. Så, därefter får jag nog spackla på en ny fejja. Man ska ju minsann på inflyttningsfest idag, & inte varsom heller.. nejnej.. idag ska man till metropolen EGEBY. Kommer bli bra va? Annars kan man ju alltid fly ;)

Igår var det AW med MiMi & hennes sk8er. Tre XiderTycho & sen cyklade denna kvinna hem, medans dom andra, as usual nuförtiden, gick vidare.
Har jag blivit gammal eller har dom blivit unga på nytt? Hur som helst så var det en trevlig AW, sånt borde man göra oftare. Bara sitta på en mysig uteservering med en filt över benen & glo på folk.
Fick till & med sett ett slagsmål. Det är grejor det.

Idag ska bara bli en sån där bra kväll. Det har jag bestämt. Hoppas på en bra stämning. & jag ska vara snäll. Hands off på mobilen nu Lotta.
Ibland måste man spela spelet..


Nej, nog med svammel nu, dags att snoka runt lite innan man beger sig.
Njut av Lördagen vänner!



Bakken last year. Det var Maj & det var SOMMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0