Älskade älskade ni.

Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det nämligen Mors Dag. Jag tycker att man ska försöka att visa sina föräldrar uppskattning varje dag, inte bara på en speciellt utvald dag. Men idag kan man passa på att visa sin kära Mamma lite extra uppskattning.
Det tänker jag göra så fort jag målat på mitt ansikte & sådär.

Jag med de två finaste människorna i världen. Mamma & Pappa. Vem vore man utan dessa människor? Dom satte en till världen & det är för deras skull man ständigt försöker vandra mot målet. Vad än det må vara.. Genom lyckliga såväl som sorgliga tider. Vad jag än gör här i livet så vet jag att dessa två människor alltid kommer att finnas där för mig & stötta mig.
Man väljer inte sina föräldrar. Men hade man kunnat det hade jag valt dessa två 100 ggr om.
Jag hoppas att dom är lika stolta över mig som jag är över dom.
Älskade älskade ni <3.

& en speciell liten hyllning till min Mamma. Den bästa Mamman utav dom alla. En sån Mamma som alltid finns där för en. Lyssnar & försöker att förstå.
En utav mina absolut bästa vänner.
Mamma min lilla Mamma, vad jag älskar dig.


Nej, dags att måla fejjan & bege sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0