Cashen rullar.

Sådärja. Då fick pengarna rullat lite även idag. Blev lite nytt till balkongen, som jag inte orkar fixa idag, så det får bli ett projekt för nästa helg. Fick även med mig 2 himla fina krukor samt lite blingbling till min Orchidé. Det var väl det va? Ja plus lite mat & Mors Dag-present till Mamma, men den kan jag ju inte skriva om här. Vet inte om kvinnan läser min blogg nuförtiden. Iofs lär hon nog inte hinna läsa det innan det är dags. Lyxlirarna är ju i London nu. Jojo, vissa har det bra.

Nu sitter jag här & gör inget alls. Har nyss ätit. Väntar på att Vad blir det för mat ska börja. Därefter ska jag nog fortsätta kvällen så, i soffan. Kl 19 är det GG, retar mig fortf enormt mkt att jag missade förra veckans avsnitt.
Dagens I-landsproblem?

Så är det snart slut på denna helgen. Måndag imorgon. Halvångest. Ska ha APT imon, suck. Det är alltid samma sak, en j*vla massa tjafs om inget vettigt alls. Jag menar, vad tror vi att vi är, hjärnkirurger? Jisses Amalia!


Nej nu ska jag titta på Per Morberg, & kanske läsa en & annan blogg?
Ha en fortsatt fin Söndag readers, om jag nu har några?

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Hej! Jag har också fått en balkong nu så härligt innan hade jag bara en fransk balkong så nu kan jag också göra fint där ute :) usch va helgen går fort för fort..hoppas du har en trevlig söndagskväll! Kram

2010-05-23 @ 22:08:55
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hejsan..Japp allt bra här, hoppas det är det med dig också! Jag har vart lite trött idag samt dålig pga pollen inget kul alls, första året jag har känningar av det också men men..

Ska du göra denna kväll då?

Kram

2010-05-24 @ 19:26:40
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0