Cheers Love!

Haha. Först & främst; Vem fasen är Per som got the hots for my cous? Jag döör.

Annars? Fredag. Hur skönt? Fastnade i en bilkö på vägen hem. Bilolycka. Hemskt hur man sitter där & morrar & fräser när ngt så tragiskt inträffar. Människan är allt egotrippad..
Vi kom ju hem till sist.

Nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli 20:20, då ska jag nämligen möta lilla Spättan. Jag hoppas bara att det slutat regna tills dess. Mitt hår TÅLER INTE vatten!
Blir käk på Basilika. Gott.

VARFÖR regnar det alltid på helgerna? Jag blir tokig. Kommer ju aldrig få ngn färg på min bleka kropp. Samt; Hur lönt känns det att göra vid på balkongen? Inge alls.

Imon kommer mina föräldrar hem. Mamma har köpt en parfym till mig. Överrasking. Hoppas att jag gillar den. Dock ska jag inte träffa dom förrän på Söndag. Då ska visst ngn firas?

Åh men snälla sluuuta regna nu. Det VRÄKER ner. Pust.


& så sist då;


Mkt Zante den senaste tiden.. Här ska det iaf föreställa att jag & Marre
ska titta på varandra kärleksfullt, går sådäär.
Skål helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0