Det vackra i dig, Lasse.

Sitter här & lyssnar på Winnerbäck. Det påminner mig om en fin människa som jag träffade för ett flertal år sedan nu. Tänk alltså, vad tiden går fort. Det känns som att det vore igår vi träffades. Denna lilla vackra människa, som jag som vanligt lät flyga iväg.
Jag tror inte att du lyssnade så mkt på Winnerbäck. Det var kanske mest den låten? Hur som helst var det då jag själv började att lyssna på honom. Jag förstod det vackra i den där Lasse som alla andra redan fallit för.


Synd att jag inte förstod det vackra i dig..



För att avsluta detta inlägg ska ni få se på ngt annat vackert.. ( hö hö hö.. )



Jag & den bästa utav dom bästa!
ÄLSKADE Kusse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0