Gotta' love it.

Onsdag. Tjafset fortsatte. 2 personer kastade skit på varandra. Ord mot ord & vi kommer såklart ingenvart. Men nu ska det iaf göras en anmälan till facket & en utav våra chefer. Så hoppas man på att det leder till en erinran & därmed även en omplacering för ngn utav de inblandade. Vi får väl se hur det går med allt.

Har för övrigt haft en bra dag, faktiskt. Lugnt & skönt & vi hann till och med ta oss en liten shoppingrunda på em. En alldeles underbar liten butik som jag tidigare bara vågat kika in i. 50% på allt. Då kunde man bara inte låta bli. Fick med mig en handkräm, 2 Yankee Candles ( viktigt.. !), duschkräm, handtvål & 2 nagellack. Lovely. Tror bestämt att jag måste göra ett besök till där innan veckan är slut..

Just nu håller jag på att tvätta. Lagom skoj. Har iofs bara det sista kvar; gå ner & hämta upp den.
 
Det är väl min story för idag. Fick inget samtal heller, det var väl j*kligt oväntat..


Som vanligt;


En utav tidernas bästa bilder på mig & Kusse. Haha. Jag dör.
Kolla speciellt Kusses min & mina ben.. Gotta' love it!
& titta på lille groggen i bokhyllan, vems kan de va?

Kommentarer
Postat av: per

Mmmmm Mia "Can't Get You Out Of My Head"

2010-05-27 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0