Gud giv mig kraft.

Måndag. What a day. Visst hade vi det lugnt. Men, snacka om att gå från den ena ytterligheten till den andra. Jag är inte alls nöjd, inte det minsta. Så nu ska jag be till Gud att tiden går fort & att den 10 Juli är här fortare än jag hunnit säga S U C K.
Sov dessutom otroligt dåligt inatt. Låg & vände & vred mig. Funderade. Malde tankarna om & om igen. & wips så skulle man gå upp. Mindre skoj.

Imorgon börjar pendlingen. 06:09 avgår bussen här utanför. Det är fyra minuter efter jag brukar kliva upp. Hujedamej! Så det blir till att krypa ner i sängen med min nya bibel nu efter att jag tittat färdigt på en himla intressant, skrämmande & så tragisk dokumentär som just nu går på 4:an. Fyf*n vilka jäkla vidriga människor det finns!

Efter jobb var jag & åt hos familjen. Mamma körde på Coffes rätt, som blev en succé. Därefter körde vi ut & fixade mitt tågkort. Hem. Duscha. Diska & nu sitter jag här.

Det är väl så mina dagar kommer att se ut nuförtiden. Tråk tråkt tråk. God give me strength.


Vilken tur dock att jag har min lilla Mazarin att messa med om dagarna. Vad jag saknar den kvinnan!



Ge mig semester nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0