Happy grrls!

Torsdag. Syndade i butiken idag igen. Fy mig. Nu får jag v e r k l i g e n skärpa mig. Har för tusan en resa att spara till. Men, till mitt försvar så är mina naglar nu himlans snygga..
Annars? Jag har ju tjatat på ganska så bra om tjafset på jobb, så det kan vi väl fortsätta med? Allt detta har nu lett till ett möte med inblandade samt fackfolk & chefer, får se när det blir av bara.
Hur som helst så ser företaget väldigt allvarligt på detta. Jag undrar just om dom som drog igång allt detta hade det i åtanke? Antagligen inte.

Imon ska jag träffa Spättan. Ska bli skojigt. + att jag då ska få lite grejor jag beställt från Oriflame, I like. Men det innebär ju även ytterligare utgifter. Suck på mig. HUR mkt hudvårdsprodukter kan en kvinna behöva? Ångest på det.

Men från och med nu ska det bli skärpning. Korfu Lotta, KORFU!

Får se vad jag & Spätts hittar på för ngt imon. Äter gott & bara snackar en massa skit skulle jag tippa på? Skulle sitta fint.

Annars bjuder helgen inte på så många planer. Kan vara skönt det med. Måste iaf fixa till fiskarna & städa lyan. HUR KUL?
Är lite sugen på att styra upp ngt till på Lörd. Då är det ju Melodi..! Inte för att jag är ngt huge fan, men det känns som ngt man måste se? Hade vart mys & bara umgås & dricka lite vin. Ngn tråkmåns som är på?

Sista dagen med min arbetskollega imon. Tråkigt. Faktiskt. Man vänjer ju sig vid varandra. Nu ska man lära känna ytterligare en person, & sen en till.
Hoppas, hoppas bara att det blir som jag önskar nu..
Ngt som jag absolut inte längtar efter är att börja pendla på Måndag.. Menmen, den tiden den sorgen.


Nej dags att avrunda. Med, såklart..


Jag & Sofia på Zakynthos. Superglada över våra goda drinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0