Nej vi har inte legat!

Haha. Först & främst. Roligt att Misan trodde att min Sugar Scrub var jordgubbssylt, man måste läsa ordentligt kvinna! ;)

Sen till dagens ämne; VARFÖR LJUGER FOLK?
Idag hade vi som tidigare nämnt APT. Det gick faktiskt över förväntan. Lugnt & smidigt. Kanske har folk tröttnat på att tjafsa? Dock fick jag däremot efter mötet reda på lite saker som gör mig en smula.. FÖRBANNAD! Tydligen så ska både jag & min kära vän Mazarin ha haft sex med en kille från vårt jobb ( M's förra då.. ) AMENVA? Det var tamejfan det dummaste jag hört ( ursäkta språket nu.. ). Men helt ärligt talat. Den killen skulle jag inte ens ta i med tång, över min döda kropp & allt det där. Men, det är inte det som är själva saken. Utan det jag undrar är.. VAR i hela fridens namn kommer detta ifrån & varför säger man ngt sådant?
Okej att rykten uppstår, inte för att jag förstår varifrån detta skulle kunna komma, mår för tusan illa bara av tanken, MEN VARFÖR förnekar inte killen det? VARFÖR påstår även han att det är sant?
För NEJ vi har då verkligen inte haft sex med varandra. Möjligtvis i hans drömmar? Men f*n inte i min verklighet. & nej inte ens om jag så hade varit svinfull.
Såå j*vla respektlöst & grisigt! Som om jag är ngt äckligt litet l*der som ligger med vilka skabb som helst. Fif*n.

Kan säga att varken jag eller Mazarin har varit i närheten av den killen. Vi är väl f*n värda så j*vla mkt mer än så!
Herregud..

Skulle kunna skriva en hel novell om detta. Så lack. Men vi avslutar här. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt för mitt fula språk.. men ärligt talat.. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?

För övrigt fick jag veta att jag ska jobba med en praktikant utan körkort i sommar. Sådärja, då var den sommaren förstörd. Tack för det. Sen får jag en 'ny'? kollega till hösten.
Oh.. what a drama all the time.
Från & med Måndag är jag återigen en pendlar. Hello 12-timmars arbetsdag! Hello NO LIFE!


Nu ska jag avsluta deta sketna inlägg med en bild;



Jag på Zakynthos för 2 sommrar sedan. Detta året blir det Korfu, can't wait!

Kommentarer
Postat av: sophie - fotoblogg

ställ en fråga? : ) http://www.bloggsvar.se/sophiemarie

2010-05-24 @ 22:13:09
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: Misan

Jag tittade ju såklart först på bilden och läste sen :P

2010-05-25 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0