Not in a good mood.

Idag är jag på dåligt humör. Kanske beror det lite på att jag just nu är väldigt hungrig. Tänkte råda bot på det med att alldeles strax trycka i mig ett vitlöksbröd.
Igår hade jag en vision om att jag bara skulle vara hemma & ha en mysig hemmadag med mig själv här. Så fort jag klev ur sängen kände jag att det inte var rätt dag för det idag. Därför har jag nu styrt upp så att jag ska få komma ner & spendera kvällen tillsammans med mina två favoriter. C&B. Vad i allsindar skulle jag ta mig till utan dom?

Förstår mig inte på människor som när dom mår dåligt stöter bort folk i sin omgivning. Är det inte då man behöver sina vänner som mest? Man behöver ngn som får en att torka tårarna & börja le igen.
& vem gör det bättre än ens vänner?
Den dagen då du känner att du orkar igen, har du tänkt på att kanske ingen annan gör det då? Vårda vänskapen, hur jobbigt & tufft du än har det. Säg det då, en vän vet vad den ska göra.

Jaja. Nog med predikan nu.

Igår var jag & A ute & hälsade på C. Vilket fint hus dom skaffat sig. Blev nästan lite kär i de! Fick även krängt en massa där. Mat, godis, chips & marängswiss.. hello tjOckis!
Annars satt vi mest bara framför brasan & snackade skit. Ja, som vi brukar då..


Nej nu ska jag titta till de där brödet. Jag hoppas verkligen att det får mig på bättre humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0