Sommartider hej hej!

Hej kära blogg.

Nu har jag försummat dig igen. Men, jag har helt enkelt inte haft tid med dig. Busy busy woman har jag varit denna vecka.
Idag är det en röd dag, vilket innebär ledigt även för lilla mig. Har spenderat denna dag åt att städa, handla, äta god mat & just nu sitter jag & njuter av porlandet från mitt nystädade akvarium. Med andra ord har jag varit mkt flitig idag.

Imorgon är det dock tillbaka till verkligheten. Suck. Alla andra är lediga, men inte lilla jag inte. Nejdå, hos oss finns det då inget som heter klämdag. Tråk.
Jaja, det är åtminstonde bara en dag. Sen är det äntligen helg 'igen'. Det gillar man. Blir nog till att ha en lugn & fin hemmakväll imon. Kl 09 på Lördag är det nämligen dags för mig att besöka frissan. Gud så efterlängtat det är kan jag säga er! Dags att bli lite ljusare igen. SOMMARTIDER HEJ HEJ!
Lördagskvällen kommer att firas i Hbg där Marre & hennes boyfriends nya lya ska invigas.
På Söndag kommer jag antagligen att vara väldigt tlööött.
Såå nu vet ni hur min helg kommer att se ut.


Himla fint att ha ngt att längta till. Nu är det verkligen dags att börja spara på allvar..


Nä nu ska jag snoka runt lite. Sen blir det nog till att glo lite på teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0