Trekant?

Sådärja. Då har det tagit lite hus i helvete idag. Ryktet eskalerar & vi har tydligen haft trekant. Men killen själv säger sig bara ha 'spätt på' ett rykte, medans andra säger att det är ngt han snackat om på fyllan för flera år sedan. Trevligt då att snacket pågått så länge. Men som vanligt vet folk ingenting alls om det. Jag säger bara SUCK.
Imorron ska vi prata med Chefen & sen får vi se vart detta leder. En sak som är säker är att detta kommer inte att accepteras. Vi är 3 st tjejer som är inblandade i en hel massa som allt anspelar på sex. JAG SPYR. Vad har vi gjort för att förjäna detta?
Nog om det skitet nu. Jag säger bara; köp ett liv?

Annars då? Ätit middag hos Mormor. Alltid lika mysigt. Hon är så fin min lilla Mormor. Ska få några himla fina tallrikar av henne, för dom skulle jag ju tvunget ha. Söta.

Ett spöke från det förflutna har nu återigen försökt att nästla sig in i min värld. Allt p g a en dröm. Jag undrar så vad det var mitt undermedvetna ville mig? Säkert inte allt det där som jag fick höra idag. Såklart kommer jag alltid att bry mig om dig. Det vet du så väl. Men det fungerar inte så enkelt längre. Vilka ord du än använder. "-Jag har inget samvete". Nej. Men det har jag.
Men såklart gör det ont i mig att höra hur du har det. Det är du faktiskt inte värd. Om det är ngt jag har hoppats på så är det att det nu äntligen skulle vara ordning i ditt liv.
"-Hjälp mig". Men jag kan inte hjälpa dig vännen, nu måste du hjälpa dig själv.
Vi är inte dom vi en gång var. Du betyder inte det du en gång gjorde. Jag har jobbat hårt för att komma hit. Nu vill jag stanna här.


Tänkte nu göra som jag brukar & avsluta med en bild;


Kärlek på burk.
Tänk om det vore så enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0