Utmattad.

Idag är jag helt slut. Både fysiskt & psykiskt. Det tär på en att behöva göra mer än vad man eg ska, varje dag. men nu ska vi inte gnälla. Det har man iaf inget för..
Hade otroligt svårt för att somna igår. Tippar på att det beror på kaffet jag & Kusse drack när hon var här. Jag måste lära mig att inte dricka kaffe om kvällarna. Låg & snurrade i lakanen & wips så var det dags att kliva upp.
Så jag antar att jag kommer att somna riktigt gott i natt.

Jag & Kusse försökte titta lite på en resa igår, det var inte det lättaste kan jag säga er. Please help us! Vi vil såå gärna komma iväg.
Spanien ngnstans skulle nog sitta fint? Man vågar ju knappt åka till Grekland va..

Annars då? Fredag imorgon. Hur skönt är inte det? Lovely. Jag & A ska åka ut & hälsa på Coffe i hans nya hus. Middag & husesyn. Det blir braa det.

Nej nu ska jag ta tag i mig sjlälv & slänga ihop lite sallad till imorgon. Suck vad vardagssysslor är tråkigt ibland.
Men, jag ska iag belöna mig med att bädda rent med ett utav mina nya påslakanset. Ptjaa, belöningen kommer väl först när man kryper ner mellan dem.


Nu ringer det. Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0